reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nikol Péliová

Nikol Péliová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 18.Milujem svoju rodinu a priateľov, pretože bez nich by som nebola schopná existovať.Milujem fialovú,modrú a čiernu.Milujem žlté baleríny, moje auto, vysoké opätky, tenisky, inštrumentálnu hudbu, drum & bass a staré pesničky typu Torn, s ktorými sa mi spájajú isté asociácie.Milujem 30 Seconds to Mars a Jareda Leta.Milujem Requiem for A Dream a The Fountain a Pianistu.Milujem čiernu centrofixku (ale znesiem aj modrú, lebo čiernu treba šetriť).Milujem retro okuliare na pol hlavy, ktoré som niekam odprášila.Milujem svoju Motorolu.Milujem macka Bohdana, Radúza, lienku Ľudmilku, psíka 18 a Elvíra.Milujem Tieň vetra a Oceán more.Milujem francúzštinu a angličtinu.Raz sa naučím po arabsky a japonsky.Milujem cestovanie a raz pôjdem do Saudskej Arábie a do Japonska.Milujem Tunisko a Egypt.Milujem chvíle, ktoré môžem stráviť s Lucy a Domkou, lebo oni sú moje dve slnká a ja som im za to vďačná, pretože mať až dve rovnako blízke osoby, to je vzácne.A tiež Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Afraid of Silence

Nikol Péliová

Afraid of Silence

................

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 0
Barefoot On Ice

Nikol Péliová

Barefoot On Ice

  • 13. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 326x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu